Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 29 Aug 2024 13:52:58 +0300

Tere!

Mustvee Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2311002/03643 aadressile Jõgeva maakond, Mustvee vald, Koseveski küla, 
Kivastiku (null) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Palume kooskõlastada esitatud 
projekteerimistingimused uue juurdepääsu tee rajamseks riigi omandisse 
kuuluvalt avalikult kasutatavalt teel nr 14107 Vanassaare-Ruskavere tee (KÜ 
71302:001:1360).

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27091616>  (menetlus nr: 
361572), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 09.09.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Mustvee Vallavalitsus) või menetleja (TARMO TAMM) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister